פינוי שוכר מדירה

איך להימנע או לצאת ממצב שבו חייבים לפנות שוכר מהדירה

פינוי שוכר הינו תחום מורכב לביצוע, בוודאי על ידי גופים שאינם מורשים או מתמחים בתחום.
משרד עורכי דין שזר, מתמח בתחום פינוי המושכר מזה למעלה מעשור.
החל ממשלוח מכתב התראה, בהמשך הגשת תביעה לבית המשפט ועד לפינוי בפועל באמצעות מערכת ההוצאה לפועל.

להלן מספר הסברים, אודות הליך פינוי השוכר (הדייר): פעולת פינוי שוכר דורשת מכל הצדדים, הן מעורכי הדין והן מקהל הלקוחות, סבלנות רבה  בעת שמשרדינו מנהל עבור קהל לקוחותינו משא ומתן לפינוי שוכר מדירה, או בעת ניהול תביעת הפינוי עצמה.
צוות משרד עורכי דין שזר, עושה כל מאמץ על מנת לטפל בתיקים "און ליין" וללא דחיות וללא עיכובים, שכן, כאשר לקוחותינו מרוצים  – אנחנו מרוצים, ואנו סמוכים ובטוחים כי שביעות הרצון שלכם ממשרדינו, תעבור הלאה לאנשים אחרים ומוניטין משרדינו יגדל – ועל כן, חשיבות שביעות הרצון שלכם והאינטרס שלנו כי תהיו שבעי רצון, הינו רב וגדול.

אנו מאמינים בהשגת התוצאה הטובה ביותר עבור קהל לקוחותינו, אולם יחד עם זאת, אנו פועלים על מנת שהלקוח יקבל תוצאה זו במינימום זמן, והוצאות ומינימום עוגמת נפש.
ההליך המשפטי והסוגיות המשפטיות הכרוכות בנושא הליך פינוי שוכר מדירתו, הינם סבוכים ומורכבים, עניין הדורש מכם – קהל לקוחותינו, להקדיש את מירב מרצכם וזמנכם על מנת לעמוד על זכויותיכם, שלא אחת נשללו מכם ע"י אדם כלשהוא וזאת מבלי לרכוש את הידע המקצועי הדרוש לשם השגת המטרה ומבלי שיש לכם את הזמן ואת היכולת להתמודד מול מפרי החוק, אשר גורמים לכם לנזקים רבים, לא רק כספיים, אלא לעיתים גם ברמה של מעילה באמון ותחושה של תרמית מצד אותו דייר, אשר היה עד לפני רגע ממש, שכן וחבר.

מטרתו של משרד עורכי דין שזר, הינה לייצגכם נאמנה, תוך הצגת העובדות והטיעונים בשפה המשפטית תוך השגת התוצאה הטובה ביותר, הכול בצורה מקצועית וישרה, כאשר ברשותנו פתרונות רבים:

תחילה צוות משרד עורכי דין שזר, ינהל מו"מ מזורז לצורך הוצאת הדייר מהדירה ב"דרכי נועם".
פעולה מקבילה, הינה פניה לערבים, באם קיימים, על מנת ליצור "אמצעי לחץ" על הדייר לעזוב את הדירה.
הפעולה הבאה, באם אין ברירה, הינה הגשת תביעה לפינוי שוכר, ופתיחת תיק הוצאה לפועל כנגדו וכנגד הערבים, באם קיימים, וזאת באם בידי הלקוח שיקים חוזרים או שטרי חוב בגין החוב שייצר עד להגשת התביעה.

ייצוג הלקוח באופן מקצועי והולם בבית המשפט, תוך השגת התוצאה הרצויה – פינוי השוכר במינימום זמן.

באם הדייר מסרב לצאת מהדירה גם לאחר מתן פסק דין מטעם ביהמ"ש, הרי שמשרדינו יפתח כנגדו תיק הוצאה לפועל לתביעת פינוי, וייעזר באנשי מקצוע מורשים ומיומנים, אשר יפעלו, באם יהיה צורך, להוצאה פיזית של הדייר מהדירה – הכול על פי חוק ובצורה מסודרת ומתועדת. יודגש, כי אין אנו עובדים עם בעלי מקצוע שאינם מורשים – שכן רגישות הוצאת דייר מדירה הינו נושא מורכב ומסובך אשר דורש בעלי מקצוע עם ניסיון ואמינות גבוהה.

במקרה הצורך, משרדינו ידאג להגשת תביעה נפרדת לפיצויים, בגין הנזקים הרבים שנגרמו לכם, לרבות: העדר אפשרות להשכיר את הדירה לדייר אחר שמוכן לשלם סכום גבוה יותר, נזקים שנגרמו לדירה, תשלום בגין העובדה כי הדירה נותרה ריקה משך זמן מסוים עקב פעולות הדייר, תשלום פיצוי מוסכם (באם קיים בחוזה השכירות או באם קיים שטר חוב) ועוד.

לעיתים, פעולה פשוטה של משרד עורכי דין שזר, יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף, צוות המשרד לא יפעל להגשת תביעה, כאשר ניתן לפנות את השוכר בהליכים מהירים יותר, ואף זולים יותר ללקוח – המחשבה שלנו, הינה כי גם אם נרוויח פחות מייצוגכם במקרה פינוי השוכר,  הרי שיתכן כי הרווחנו אותם במקרים אחרים בהם תצטרכו אותנו, כגון: עריכת הסכם שכירות חדש באם יש צורך, הסכם מכר של הדירה ועוד תחומים רבים בהם מתמחה משרד עורכי דין שזר.

 

ליצירת קשר
אנא מלאו את הטופס
ואנו נשמח לסייע בכל עיניין.