גבייה והוצאה לפועל

גביית חובות | פשיטת רגל | ניהול תיקים בהוצל"פ

ייצוג זוכים/נושים כנגד חייבים

תהליכי גבייה מחייבים, אינם פשוטים  ומצריכים קשר הדוק ורציף עם הלקוח, אשר דורש (ובצדק) לקבל דיווחים שוטפים אודות תיקי הגביה שהעביר. על מנת להשיג תוצאות גביה מצוינות, אנו מקפידים לעדכן תמיד את הלקוח  "אונליין" במצב התיק/ים.
אסטרטגיית הגבייה נבנית על ידי צוות המשרד באופן התואם את צרכיו ויכולותיו של הלקוח, כאשר המשרד מנהל אינטראקציה אדוקה ואינטנסיבית עם מערכת בתי המשפט,  מערכת ההוצאה לפועל, שמאי מקרקעין ונדל"ן, מגשרים, חוקרים פרטיים, עורכי דין מתחומים אחרים, כלי תקשורת ומבצעי מסירות משפטיות מקצועיים ומנוסים.
לעו"ד שזר ניסיון רב שנים בתחום, בין היתר: תיקי הוצאה לפועל כמו: תביעות חשבון עו"ש, תביעות מימוש משכנתא, מימוש שטרי חוב ועוד
כמו כן הופיע (ייצג) בתיקי ליטיגציה מורכבים בתחום הבנקאות והן בתחום האזרחי – מסחרי ונחל הצלחות רבות על ידי קבלת פסקי דין מורכבים ותקדימיים.
עו"ד שזר, הינו בעל ניסיון רב בייצוג בנקים למשכנתאות (ייצג את בנק לאומי למשכנתאות), כינוס נכסים לדירות ובתים וכינוס נכסים לרכבים.

ייצוג חייבים | איחוד תיקים | פשיטת רגל

הוצאה לפועל – פשיטת רגל – ייצוג חייבים
עו"ד שזר הינו בעל ניסיון רב בייצוג בנקים וגופים גדולים מול עשרות ומאות חייבים שונים, ניסיון זה של עו"ד שזר בתור עו"ד של נושים וזוכים רבים – הקנה למשרד עורכי דין וגישור תומר שזר, את הידע והיכולת להגן על החייבים מפני אותם נושים.
כך, משרדינו יכול להקנות לחייב שקט ובטחון מול הנושים, וניהול מו"מ מול הנושים לצורך הגעה להסדר הולם מבחינתו של החייב, תוך שמירת כבודו העצמי של החייב ומצבו הכלכלי הנוכחי של החייב.
במקרים מסוימים, ההליך המתאים לחייב יהיה הגשת בקשה לאיחוד תיקים בהוצאה לפועל, ואולם לעיתים הליך זה יהיה זמני בלבד.

לצורך יצירת שקט זמני לחייב מפני העיקולים ופקודת המאסר, ולא יהיה מנוס מאשר פניה להליך פשיטת רגל, אשר יקנה בסופו של התהליך הפטר מחובות החייב.

פשיטת רגל :

שאיפתו של מי שחייב כספים היא לשלם כמיטב יכולתובמשך מספר שנים ולאחר מכן לקבל הפטר ולהתחיל פרק חדש בחייו, לשם כך נועד הליך פשיטת הרגל. משרדינו מתמחה בתחום זה, ותחת ניסיונו ניהול תיקי פש"ר רבים, אשר הגיעו לסיומם, בצורת הסדר ו/או הפטר חובות.

שאלה חשובה המוצגת בפנינו על ידי לקוחות, היא :

"האם כדאי לי להיכנס להליכי פשיטת רגל?" או שעדיף לי להישאר במסגרת הליכי הוצאה לפועל" ?

התשובה לשאלה זו הינה מורכבת ביותר,ראשית, משרידנו יבחן האם כמות הנושים וסכום החוב, מתאים להליך.
שנית, יש לבחון האם מטרת החייב, הינה הרגעת המצב ו"כיבוי שריפות", קרי, ניסיון לעצור את שטף העיקולים בבנקים ובבית, או שהמטרה היא רחבה יותר והיא יציאה לדרך חדשה.
מי שנכנס להליך פשיטת רגל, צריך לדעת כי אין זו תרופת קסם, ראשית על החייב להיות מוכן לכך שכל המידע ביחס לחייו הפרטיים יהיה חשוף בפני הנושים, ושנית הוא צריך להיות מוכן לכך שההליך לוקח מספר שנים (ישנם מקרים בהם ניתן לקצר את ההליך, על ידי עריכת הסדר מוקדם, או פניה לבית משפט בהליך מיוחד).

נקודה חשובה ביותר בהליך זה, הינה חובת תום הלב של החייב, הן לפני הכניסה להליך, קרי, ביצרת החובות, והן לאחר הכניסה להליך, קרי, חובה להצהיר מדי חודש אודות ההכנסות וההוצאות החודשיות של החייב והתא המשפחתי וחובת עמידה בתשלום צו חודשי.

כמו כן, הליך הפש"ר, בניגוד להליכים שניתן לבצע לטובת החייב בהוצאה לפועל, הינו יקר יותר, ורק האגרה המשולמת למדינה עבור הכניסה להליך עומד היום ע"ס של  2,654 ₪, לסכום זה יש להוסיף כמובן את שכר טרחתו של עו"ד שייצג אותך.

חייבים רבים חושבים כי ניתן להיכנס להליך זה ללא ליווי של עו"ד, ואולם הניסיון מלמד, כי מרבית החייבים אשר נפלטו מההליך, מסיבות כאלו ואחרות (חוסר תום לב, אי דיווח לכנ"ר  וכו'), הינם חייבים אשר לא היו מיוצגים בהליך הפש"ר. אשר על כן, קיימת חשיבות רבה כי חייב בהליך הפש"ר יהיה מיוצג על ידי עו"ד בעל ניסיון רב בתחום. משרדינו כאמור מתמחה בתחום האמור במשך כעשר שנים, ואף ייצג בעבר את המדינה מצידו השני של המתרס, כאשר עו"ד שזר מונה מטעם המדינה ובית המשפט כמנהל מיוחד /נאמן בתיקים של פושטי רגל רבים, ולמעשה חקר את החייבים וניהול את ההליך עבור נושי החייב ומטעם המדינה.

כיום, משרד עורכי דין וגישור שזר, מתמחה בייצוג חייבים בהליך הפש"ר, לצורך קבלת ההפטר המיוחל, אשר יוציא את החייבים לדרך חדשה. משרדינו יעזור לכם לסיים את חובכם ויעניק לכם את הייעוץ והטיפול המשפטי המתאים, על מנת לסגור את החובות, בצורה הקלה והיעילה ביותר. לפיכך, באם נקלעתם לחובות, משרדינו ישמח להעניק לכם את הסיוע המשפטי לו אתם זקוקים על מנת להחזיר את חייכם למסלולם הרגיל…

איחוד תיקים:

כאמור, במקרים מסוימים, ההליך המתאים לחייב יהיה הגשת בקשה לאיחוד תיקים בהוצאה לפועל, ואולם לעיתים הליך זה יהיה זמני בלבד, לצורך יצירת שקט זמני לחייב מפני העיקולים ופקודת המאסר, ולא יהיה מנוס מאשר פניה להליך פשיטת רגל כפי שפורט בתחילה, אשר יקנה בסופו של התהליך הפטר מחובות החייב. אולם, לעיתים אין מנוס, ואין אפשרות לגשת להליך פשיטת רגל מסיבות שונות, והדרך הנכונה היא למעשה לבצע איחוד תיקים.

מהו איחוד תיקים בהוצאה לפועל ?
מדובר למעשה, במקרים בהם לחייבים יש מספר תיקים בהוצאה לפועל, ואין ביכולתם לעמוד בצו התשלומים שנקבע בכל תיק ותיק.
אי היכולת לעמוד בצו, גורמת לכך, שלמעשה פועלים כנגד החייב/ת בכל תיק ותיק, כך נוצרים מקרים רבים, שהחייב/ת מרגישים כי "התקלה נופלת על ראשם", שכן, לא עובר יום מבלי שנושה כזה או אחר, דופק על דלתם ומבקש להוציא מביתם את המיטלטלין הדלים שלהם, ולא חולף יום ללא עיקול בנק, או עיקול משכורת – אשר מקשה על החייבים לקיים את חייהם בכבוד.
במקרה כזה, יפנה משרדינו, בשמכם, ללשכת ההוצאה לפועל ויבקש לאחד את כל התיקים לתיק אחד, אשר ירכז את כל התיקים הפתוחים כנגד החייב/ת ומסגרת תיק זה, משרדינו יבקש עבורכם צו תשלומים אחד, הולם וראוי, אשר בו תוכלו לעמוד.
ברגע שהחייב/ת יעמוד בצו התשלומים, הרי שההליכים כנגדו יעוכבו, ואף הליכי עיקול המשכורת ועיקול חשבון העו"ש יבוטלו – וחייו של החייב/ת יחזרו למסלולם.
נכון, עדיין יוותר חוב כלפי הנושה – אולם, יבוצע מצב של רגילה והקלה, אשר יאפשר בשלב מאוחר יותר להגיע למצב של ניסיון להסדר חובות, בדרך כזו או אחרת.
לפיכך, וכפי שכבר נאמר באתר זה, באם נקלעתם לחובות, משרדינו ישמח להעניק לכם את הסיוע המשפטי לו אתם זקוקים על מנת להחזיר את חייכם למסלולם הרגיל.

ליצירת קשר
אנא מלאו את הטופס
ואנו נשמח לסייע בכל עיניין.